Sonntag, 19. April 2009

curry 36



Yesterday was my best friend Niko´s birthday which we celebrated in a bar. Afterwards Eric and I went to curry 36, where we had currywurst and french fries. Currywurst is a fried sausage with curry and ketchup and if you wanna eat one in Berlin visit curry 36 on mehringdamm 36, cause that´s the best curry booth in town.

dress:      gina tricot 
blazer:     seconhand
shoes:      h&m
necklace: flea market

Kommentare:

Isabell hat gesagt…

deine Frisur sieht süß aus

corirose hat gesagt…

Oh, ich liebe Currywurst, besonders die von Curry 36. By the way - ein hübsches Outfit, an dem alles stimmt.

Thalia hat gesagt…

Wow! Ich bin echt begeistert von deinem Blog, dass ich dich direkt mal verlinke! Warum bin ich nicht früher auf ihn gestossen?

Grüße von Thalia

http://thalia-tasteofraspberries.blogspot.com/

nadine hat gesagt…

hey, dein blauer blazer ist aber auch nicht übel ;)